Βρίσκεστε εδώ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ » ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ » ΣΙΝΕΜΑ » Η ταινία “Ολική έκλειψη” σε “Μεταξουργείο” και “Αχίλλειον”
Η ταινία “Ολική έκλειψη” σε “Μεταξουργείο” και “Αχίλλειον”

Η ταινία “Ολική έκλειψη” σε “Μεταξουργείο” και “Αχίλλειον”

Με την ταινία”, σε σκηνοθεσία Κόνορ ΜακΦέρσον, συνεχίζονται οι προβολές της Κινηματογραφικής Κοινότητας από τον ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου.

Η ταινία θα προβληθεί την Παρασκευή 15 Απριλίου στο στην .Ιωνία (έναρξη 21:30) και την Δευτέρα 18 Απριλίου στο Αχίλλειο στις 21:15 (έναρξη 21:30).

 

The Eclipse. , 2009. Σκηνοθεσία: Κόνορ ΜακΦέρσον. Σενάριο: ΜακΦέρσον & Μπίλι Ρος. Ηθοποιοί: Κιάραν Χάιντς, Εϊνταν Κουίν, Ιμπεν Χέιλιε, Σάρα Χάνα Λιντς. 88′

 

Ο Ιρλανδός θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης Κόνορ ΜακΦέρσον συνδυάζει δεξιοτεχνικά ένα υποβλητικό, αργών στροφών ερωτικό δράμα με την απειλητική ενός μεταφυσικού θρίλερ. Καθοριστικές η γοτθική αύρα της πόλης του Κομπ και η εσωτερική ερμηνεία ενός εξαιρετικού Κιάραν Χιντς.

 

Ενας άντρας προσπαθεί να ξεπεράσει τη θλίψη του, ενώ στοιχειώνεται από φαντάσματα του παρελθόντος σε μια αρκετά τρομακτική, ταυτόχρονα τρυφερή ταινία, με έξοχη ερμηνεία από τον Κιάραν Χάιντς.

 

Δεν είναι καθόλου εύκολο να φτιάξεις ταινίες με φαντάσματα, όταν θέλεις να πείσεις τον θεατή. Χρειάζεται προσοχή και φροντίδα στη λεπτομέρεια, καθώς και στη δημιουργία της κατάλληλης, απειλητικής ς, πράγματα για τα οποία σήμερα οι περισσότεροι σκηνοθέτες αδιαφορούν. Αντίθετα, ο Ιρλανδός σκηνοθέτης και διάσημος θεατρικός συγγραφέας Κόνορ ΜακΦέρσον κατάφερε στην ταινία του «Ολική έκλειψη» να δημιουργήσει αυτή την ατμόσφαιρα.

 

Η ιστορία εκτυλίσσεται στη διάρκεια ενός λογοτεχνικού σε μια όμορφη παραλιακή πόλη της ς. Εκεί, ο χήρος Μάικλ Φαρ (Κιάραν Χάιντς), που ζει μια ήρεμη ζωή με τα δύο ανήλικα παιδιά του, αναλαμβάνει να κάνει τον οδηγό και να ξεναγήσει στην πόλη δύο από τους επισκέπτες συγγραφείς: τη Λένα (Ιμπεν Χέιλιε), μια συμπαθητική Βρετανίδα συγγραφέα ιστοριών με φαντάσματα, και τον Αμερικανό ίκολας (Εϊνταν Κουίν), έναν ναρκισσιστή συγγραφέα μπεστ σέλερ, που κάποτε είχε μια περιστασιακή σχέση με τη Λένα και που τώρα προσπαθεί να την αναβιώσει, παρά την αρνητική στάση της. Ο Μάικλ, όμως, δεν μπορεί να ξεχάσει τη νεκρή γυναίκα του, που συχνά βλέπει το φάντασμά της και με την οποία μοιράζεται τα προβλήματά του.

 

Παράλληλα, φαίνεται να τον στοιχειώνει και το φάντασμα του ζωντανού, αν και άρρωστου, πεθερού του.

 

Ο ΜακΦέρσον αναπτύσσει το στόρι του με λεπτομέρεια και φρόνηση, συνδυάζοντας τις καθημερινές οικογενειακές απασχολήσεις του Μάικλ με τη σχέση του και το φλερτάρισμά του με τη Λένα, ενώ, άθελά του, συμμετέχει και στις συγκρούσεις της με τον Νίκολας. Μια ήρεμη φαινομενικά πορεία, στην οποία εισβάλλουν κάθε τόσο, αναπάντεχα, τα φαντάσματα του Μάικλ. Στοιχείο που ο σκηνοθέτης καταφέρνει να εντάξει και να ισορροπήσει έντεχνα με την υπόλοιπη ιστορία.

 

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ – IFTA Awards

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΝΤΡΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ – ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΡΑΪΜΠΕΚΑ

ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ – ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝ/ΦΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΣΙΤΖΕΣ

 

PagasitikosNews logo

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Dark Mode

    "Αλιεύοντας" την είδηση