Βρίσκεστε εδώ:  / ΕΠΙΣΤΗΜΗ / Νέο ηλιακό σύστημα με ίδιο αριθμό πλανητών ανακάλυψε η NASA
Νέο ηλιακό σύστημα με ίδιο αριθμό πλανητών ανακάλυψε η NASA

Στην ανακάλυψη ενός ολόκληρου ηλιακού συστήματος με ισάριθμους πλανήτες με το δικό μας προχώρησε η NASΑ σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωσή της την Πέμπτη κατά τη διάρκεια της οποίας οι υπεύθυνοι της διαστημικής υπηρεσίας αποκάλυψαν τι εντοπίστηκε από το τηλεσκόπιο Κέπλερ.

Το Κέλπερ ξεκίνησε το 2009 την αποστολή του που είναι να εντοπίζει εξωπλανήτες που μπορούν να φιλοξενήσουν οποιαδήποτε μορφή ζωής. Οπως προκύπτει λοιπόν από την ανάλυση των δεδομένων που έχει συλλέξει το τηλεσκόπιο, ανακαλύφθηκαν δύο νέοι πλανήτες γύρω από τον Κέπλερ – 90, το οποίο μοιάζει με τον δικό μας Ηλιο, 2.545 έτη φωτός μακριά από την Γη. Αυτό σημαίνει ότι το μακρινό ηλιακό σύστημα έχει όσους πλανήτες έχει και το δικό μας.

Όπως αναφέρεται και στο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η NASA, όλοι οι πλανήτες στο σύστημα του Kepler-90 είναι πιο κοντά στο αστέρι από ό,τι είναι η Γη στον Ήλιο, αλλά είναι πολύ σταθερό. Το ηλιακό σύστημα Κέπλερ -90i είναι μια μικρή εκδοχή του δικού μας πλανήτη. Εχει θερμοκρασία 800 βαθμούς Fahrenheit (περίπου 425 βαθμούς Κελσίου), κάτι που σημαίνει ότι καμία μορφή ζωής δεν θα μπορούσε να επιβιώσει εκεί. Ωστόσο, η ανακάλυψη του μεγάλου αριθμού πλανητών σε κάθε ηλιακό σύστημα αυξάνει τις πιθανότητες να βρεθεί κάποια μορφή ζωής, καθώς αποδεικνύει ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι εξωπλανήτες από ότι πιστεύαμε.

Πηγή: kathimerini