Βρίσκεστε εδώ:  / ΕΠΙΣΤΗΜΗ / Ανακάλυψη στον τομέα της αστρονομίας
Ανακάλυψη στον τομέα της αστρονομίας

Πρόκειται να αποκαλυφθεί ταυτόχρονα σε ολόκληρο τον κόσμο

Την επόμενη Τετάρτη, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παρουσιάσει μιαν επαναστατική ανακάλυψη, μέσω του προγράμματος Event Horizon Telescope, αποτέλεσμα διεθνούς επιστημονικής συνεργασίας με στόχο να «συλλάβει» για πρώτη φορά την εικόνα μιας μαύρης τρύπας με τη δημιουργία εικονικού τηλεσκόπιου στο μέγεθος της Γης.

Οι ερευνητές που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ διαδραματίζουν καίριο ρόλο στο σχέδιο.

Έξι συνεντεύξεις Τύπου ανά τον κόσμο θα πραγματοποιηθούν ταυτόχρονα στις 10 Απριλίου στις 15:00 (ώρα Κεντρικής Ευρώπης).

Στην Ευρώπη, ο Επίτροπος Μοέδας και κορυφαίοι επιστήμονες που χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας θα δώσουν συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες για να παρουσιάσουν την ανακάλυψη.

Η συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί στο κτήριο Berlaymont της Επιτροπής και θα μεταδοθεί διαδικτυακά μέσω της Europe by Satellite και του EUtube.

Οι δημοσιογράφοι που ενδιαφέρονται να βιώσουν το ιστορικό αυτό επιστημονικό επίτευγμα καλούνται να εγγραφούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (εάν δεν διαθέτουν διαπίστευση Τύπου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή).

• Ανυπότακτη Θεσσαλία: Περιοδεία στον Αλμυρό - https://t.co/SCqIiCQB7L -