Βρίσκεστε εδώ:  / ΣΙΝΕΜΑ / Οι νέες ταινίες για το Θερινό Σινεμά Εξωραϊστική Βόλου
Οι νέες ταινίες για το Θερινό Σινεμά Εξωραϊστική Βόλου

Οι νέες ταινίες για το Θερινό Σινεμά Εξωραϊστική Βόλου

Αυτές είναι οι νέες ταινίες που θα προβάλλονται από την Δευτέρα 29 Ιουνίου και μέχρι τις 2 Αυγούστου με χρονική σειρά στο Θερινό Σινεμά Εξωραϊστική Βόλου. Ποικίλες και ενδιαφέρουσες επιλογές για όσους ψάχνουν μια εναλλακτική, πιο καλλιτεχνική πρόταση, για το φετινό καλοκαίρι.

-Από Δευτέρα 29.6 ως Τετάρτη 1.7.2015-

ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΡΑΕΙ (Still Alice)

(ΗΠΑ) Σκηνοθεσία: Ρίτσαρντ Γκλέιτζερ, Γουός Γουεστμόρλαντ Πρωταγωνιστούν: Τζούλιαν Μουρ, Άλεκ Μπάλντουιν, Κρίστεν Στιούαρτ (99΄)

Καθηγήτρια πανεπιστημίου και τριών παιδιών, η Άλις αντιλαμβάνεται ότι αρχίζει να χάνει τη μνήμη της. Οι ιατρικές εξετάσεις επιβεβαιώνουν πως έχει προσβληθεί από τη νόσο Αλτσχάιμερ. Και η γυναίκα πρέπει να προετοιμαστεί να αντιμετωπίσει το μέλλον.

Συμβατικό, κοντρολαρισμένο συναισθηματικά δράμα, που εξελίσσεται χωρίς πολλές μελοδραματικές παραχωρήσεις. Η είναι βασισμένη στο best seller μυθιστόρημα Still Alice (2007) της αμερικανίδας συγγραφέως Λίζα Τζένοβα (Lisa Genova), πτυχιούχου βιοψυχολογίας και κατόχου διδακτορικού στη νευροεπιστήμη από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ.

Η ξεχωρίζει για το ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Τζούλιαν Μουρ (Julianne Moore), η οποία κέρδισε όλα τα σημαντικά βραβεία ερμηνείας της χρονιάς (Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου, Χρυσή Σφαίρα, Βραβεία του Broadcast Film Critics Association, του National Board of Review, των Hollywood Film Awards, του San Francisco Film Critics Circle).

 

-Από Πέμπτη 2 ως Κυριακή 5.7.2015-

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ 30,5 ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ (The Hundred-Foot Journey)

ΗΠΑ (2014) Σκηνοθεσία: Λάσε Χάλστρομ Πρωταγωνιστούν: Έλεν Μίρεν, Ομ Πουρί, Μανίς Νταγιάλ, Σαρλότ Λε Μπον 122΄)

Σ’ ένα χωριό της νότιας Γαλλίας μια οικογένεια Ινδών ανοίγει ένα εστιατόριο με παραδοσιακά φαγητά της χώρας τους, ακριβώς απέναντι από ένα ακριβό γαλλικό ρεστοράν, βραβευμένο με αστέρι Michelin. Μοιραίο είναι να ξεκινήσει ένας «πόλεμος της κουζίνας» ανάμεσα στα δύο , που τα χωρίζει μια απόσταση μόλις 30,5 μέτρων…

 

Στην κλασική συνταγή της κοινωνικο-ρομαντικής κομεντί προσθέστε λίγο φολκλόρ της γαλλικής εξοχής, μερικά πολιτικώς ορθά μηνύματα πολυπολιτισμικότητας, αρκετή καλή διάθεση και είστε έτοιμοι να απολαύσετε ένα καλομαγειρεμένο και λαχταριστό σινεμά-κλισέ, σερβιρισμένο με την τέχνη του έμπειρου και επιδέξιου σκηνοθέτη-σεφ. Μια προσφορά που κάθε καλοπροαίρετος θεατής θα δυσκολευτεί να αρνηθεί, ιδιαίτερα μια χαλαρή βραδιά στο θερινό σινεμά.

-Από Δευτέρα 6 ως Τετάρτη 8.7.2015-

ΕΝΑ ΓΕΝΝΑΙΟ ΨΕΜΑ (The Good Lie)

ΗΠΑ (2014) Σκηνοθεσία: Φιλίπ Φαραλντό Σενάριο: Μάργαρετ Ναγκλ Πρωταγωνιστούν: Ρις Γουίδερσπουν, Άρνολντ Οτσένγκ, Γκερ Ντουάνι, Εμάνιουελ Τζαλ (110΄)

Τέσσερις νεαροί Σουδανοί πρόσφυγες φτάνουν το 2001 στις ΗΠΑ. Τα τρία αγόρια μεταφέρονται στο Κάνσας Σίτι, όπου με τη βοήθεια μιας λευκής αμερικανίδας προσπαθούν να βρουν δουλειά και να φέρουν κοντά τους την αδελφή του ενός, που έχει δοθεί σε ανάδοχη οικογένεια της Βοστόνης.

 

Το πρώτο ημίωρο της ταινίας περιγράφει τη συγκινητική προσπάθεια των εξουθενωμένων παιδιών από το Σουδάν να ξεφύγουν από τον όλεθρο του πολέμου, πεζοπορώντας για μέρες μέχρι τα σύνορα με την Κένυα. Από τη στιγμή, ωστόσο, που – δεκατρία χρόνια αργότερα – οι νέοι φτάνουν στην Αμερική, το φιλμ αλλάζει ύφος. Κρατώντας τα ίδια στερεότυπα, μετατρέπεται σε μια ελαφριά κοινωνική κωμωδία, με τους πρόσφυγες να βιώνουν ένα μεγάλο πολιτισμικό σοκ προσπαθώντας να προσαρμοστούν στην τεχνολογική εξέλιξη και τα δυτικότροπα ήθη.

Το γενναίο ψέμα (The Good Lie στον αγγλόφωνο τίτλο) αναφέρεται στο μυθιστόρημα του Μαρκ Τουέιν (Mark Twain) «Οι Περιπέτειες του Χάκλμπερι Φιν» (Adventures of Huckleberry Finn) (1884), θέλοντας να πει πως ένα καλό αποτέλεσμα δικαιολογεί το κατά συνθήκη ψεύδος. Αν και η ταινία στοχεύει σε ένα κοινό «αμερικάνικου τύπου», αξίζει να την παρακολουθήσουμε για να ενημερωθούμε για αυτή την τραγική σελίδα της Ιστορίας, αλλά και για τον τρόπο που τη διαβάζουν «οι πέραν του Ατλαντικού φίλοι και σύμμαχοί μας».

-Από Πέμπτη 9 ως Κυριακή 12.7.2015-

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΤΑΛΑΪΝ (The Age Of Adaline)

ΗΠΑ (2015) Σκηνοθεσία: Λι Τόλαντ Κρίγκερ Σενάριο: Τζέι Μιλς Γκούντλοου, Σαλβαντόρ Πάσκοβιτς Πρωταγωνιστούν: Μπλέικ Λάιβλι, Χάρισον Φορντ, Έλεν Μπέρστιν, Μίκελ Χούισμαν, Κάθι Μπέικερ (110΄)

ΗΠΑ, 1937. Η 29χρονη Άνταλαϊν συνέρχεται από ένα φοβερό τροχαίο ατύχημα, που ωστόσο έχει επάνω της μια περίεργη επίπτωση: Ο χρόνος περνά, αλλά η ίδια μένει πάντα νέα. Ζώντας επί δεκαετίες μια μοναχική ζωή, απομακρυσμένη ακόμα και από την πια κόρη της (που μόνον αυτή γνωρίζει το μυστικό της), κάποια στιγμή η Άνταλαϊν θα ερωτευτεί και θα αισθανθεί έτοιμη να μοιραστεί τη ζωή της με έναν άνδρα. Όταν, όμως, το μυστικό της κινδυνέψει να αποκαλυφθεί, η Άνταλαϊν παίρνει μια απόφαση που αλλάζει τα πάντα.

 

Στα ατού της ταινίας εντάσσονται η φροντισμένη παραγωγή, η ευαισθησία και η χάρη της σκηνοθεσίας, οι καλογραμμένοι και έξυπνοι διάλογοι του σεναρίου, τα σκηνικά και τα κοστούμια στο κλίμα της κάθε εποχής, καθώς και οι καλές ερμηνείες των ηθοποιών. Ο σταρ Harrison Ford έδωσε βάθος στον μικρό σε έκταση αλλά σημαντικό στην εξέλιξη της ιστορίας ρόλο. Ο γοητευτικός Ολλανδός Michiel Huisman ξεχώρισε ως θετικός ρομαντικός ήρωας. Η Ellen Burstyn, ως κόρη της Adaline, χάρισε φρεσκάδα στην ιστορία. Και, τέλος, η κεντρική ηρωίδα Blake Lively (Savages, The Town, Gossip Girl) απέδωσε με επιτυχία την ήρεμη σοφία αλλά και τις συναισθηματικές μεταπτώσεις μιας αιωνόβιας γυναίκας που μυστηριωδώς ζει στο σώμα μιας όμορφης 29χρονης.

-Από Δευτέρα 13 ως Τετάρτη 15.7.2015-

Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ (The Best of Me)

ΗΠΑ (2014) Σκηνοθεσία: Μάικλ Χόφμαν Πρωταγωνιστούν: Τζέιμς Μάρσντεν, Μισέλ Μόναγκαν, Λίανα Λιμπεράτο, Λιούκ Μπρέισι (118΄)

Ένας άνδρας και μια γυναίκα συναντιούνται μετά είκοσι έτη από τον εφηβικό έρωτα των σχολικών τους χρόνων. Νιώθοντας ακόμη πάθος ο ένας για τον άλλον, θα προσπαθήσουν να αφήσουν πίσω το τραυματικό παρελθόν.

Αισθηματικό ρομαντικό δράμα, σε χολιγουντιανή συσκευασία διά χειρός του μάστορα του είδους Νίκολας Σπαρκς (Nicholas Sparks), του οποίου κορυφαία επίδοση θεωρείται η κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος «Το Ημερολόγιο» (The Notebook) το 2004 σε σκηνοθεσία του Νικ Κασσαβέτη (είναι o γιος του ελληνικής καταγωγής Τζον Κασσαβέτη, ανανεωτή του ανεξάρτητου αμερικάνικου κινηματογράφου τη δεκαετία του ’60).

 

-Από Πέμπτη 16 ως Κυριακή 19.7.2015-

ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ (Woman in Gold)

Μ. , ΗΠΑ (2015) Σκηνοθεσία: Σάιμον Κέρτις Σενάριο: Αλέξι Καγιέ Κάμπελ, Ε. Ράντολ Σένμπεργκ, Μαρία Άλτμαν Πρωταγωνιστούν: Έλεν Μίρεν, Ράιαν Ρέινολντς, Τατιάνα Μασλάνι, Ντάνιελ Μπρουλ, Κέτι Χολμς (109΄)

Η Μαρία Άλτμαν (Maria Altmann), μια ηλικιωμένη γυναίκα εβραϊκής καταγωγής, εξήντα χρόνια μετά τη φυγή της κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου από τη Βιέννη για τις ΗΠΑ, επιχειρεί να ανακτήσει από το αυστριακό κράτος την κλεμμένη από το ναζιστικό καθεστώς οικογενειακή της περιουσία, όπου συμπεριλαμβάνεται κι ένας περίφημος πίνακας του μεγάλου ζωγράφου Γκούσταβ Κλιμτ (Gustav Klimt). Μετά τις άκαρπες πρώτες προσπάθειές της, η Μαρία Άλτμαν με τη βοήθεια ενός νεαρού δικηγόρου αποφασίζει να φτάσει μέχρι το ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ διεκδικώντας το δίκιο της.

 

-Από Δευτέρα 20 ως Τετάρτη 22.7.2015-

ΚΕΛΙ ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ (La Jaula de Oro)

Γουατεμάλα, Μεξικό (2013) Σκηνοθεσία: Διέγκο Κεμάδα–Δίες Σενάριο: Διέγκο Κεμάδα-Δίες, Γκιμπράν Πορτέλα, Λουτσία Καρέρας Πρωταγωνιστούν: Κάρλος Τσαγιόν, Ροδόλφο Ντομίνγκες, Μπράντον Λόπες (108΄) Βραβείο Ταλέντου για το καστ της ταινίας στο Φεστιβάλ των Καννών (Ένα Κάποιο Βλέμμα), Βραβείο «Χρυσό Μάτι» ξενόγλωσσης ταινίας στο Φεστιβάλ Ζυρίχης, Βραβεία «Χρυσός Αλέξανδρος-Θόδωρος Αγγελόπουλος» καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, κοινού και «Ανθρώπινες Αξίες» από Βουλή-Τηλεόραση στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Εννέα Βραβεία Μεξικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, Βραβείο καλύτερης πρώτης ταινίας στο Φεστιβάλ Αβάνας.

Η οδύσσεια τριών έφηβων (ενός νταή 15χρονου, μιας μεταμφιεσμένης σε αγόρι κοπέλας κι ενός Ινδιάνου που δεν έχει χαρτιά ούτε γνωρίζει λέξη ισπανικά), που ξεκινώντας από τη Γουατεμάλα διασχίζουν το Μεξικό με προορισμό τη «Γη της Επαγγελίας», το Λος Άντζελες των ΗΠΑ.

Ο τίτλος της ταινίας είναι στίχος της γνωστής μεξικάνικης μπαλάντας «Jaula de Oro», που αναφέρεται σε κάτι που θα μπορούσε να γίνει η πρώτη ύλη για εύκολο μελόδραμα: το αμερικανικό όνειρο των μεταναστών γκρεμίζεται όταν επιτέλους φτάνουν στη «Γη της Επαγγελίας», καθώς τους κρατούν σκλάβους στο σύστημα μιας κακοπληρωμένης εργατιάς, χωρίς μέλλον. Η Αμερική, από χρυσό όνειρο, μετατρέπεται χρυσό κλουβί. Όμως ο Διέγο Κεμάδα-Δίες δεν έχει πρόθεση να καταφύγει σε μελοδραματικές ευκολίες. Επέλεξε να δημιουργήσει μία ωμή, αληθινή, γεμάτη ενέργεια περιπέτεια. Χρησιμοποιώντας μη επαγγελματίες ηθοποιούς και δουλεύοντας μαζί τους αιφνιδιαστικά (πολλές φορές τα παιδιά δεν ήξεραν τι συμβαίνει ακριβώς στο σενάριο), απέσπασε μια απαράμιλλη φυσικότητα στις ερμηνείες. Ενώ ο ίδιος παραμένει ψύχραιμος, σκληρός και ρεαλιστής, η ταινία του ξεχειλίζει από στιγμές γενναιότητας, τρυφερότητας και καλοσύνης, προσφέροντας γνήσια συγκίνηση, όπως μόνο το λατινοαμερικάνικο σινεμά ξέρει. Για τα δύσκολα χρόνια που δυστυχώς κι εμείς τώρα περνάμε, το «Κελί από Χρυσάφι» δεν είναι μια εύκολη ταινία. Είναι ωστόσο μια ταινία επίκαιρη, συμβολική και χρήσιμη.

-Από Πέμπτη 23 ως Κυριακή 26.7.2015-

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (Loin des Homes)

Γαλλία (2014) Σκηνοθεσία, σενάριο: Νταβίντ Ελοφέν Πρωταγωνιστούν: Βίγκο Μόρτενσεν, Ρεντά Κατέμπ, Άντζελα Μολίνα, Βενσάν Μαρτέν (101΄)

Το 1954, στην καρδιά του χειμώνα, σ’ ένα απομονωμένο χωριό της Αλγερίας, ενώ ξεκινά ο απελευθερωτικός αγώνας ενάντια στους Γάλλους, ο δάσκαλος προσπαθεί να μείνει έξω από κάθε σύγκρουση. Γάλλος ο ίδιος, γεννημένος στην και μεγαλωμένος στην Αλγερία, πρώην αξιωματικός του γαλλικού στρατού, έχει επιλέξει να περάσει την υπόλοιπη ζωή του απομονωμένος στο χωριό, διδάσκοντας τα παιδιά των ντόπιων. Γι’ αυτούς, όμως, δεν είναι παρά ένας Γάλλος, ενώ για τους Γάλλους δεν είναι παρά ένας ξένος, ένας «μαυροπόδαρος» (pied-noir), όπως οι Γάλλοι αποκαλούσαν, άλλοτε σκωπτικά κι άλλοτε απαξιωτικά, τους επαναπατριζόμενους συμπατριώτες τους από τις πρώην γαλλικές αποικίες της περιοχής του Μαγκρέμπ (Αλγερία, , ).

Ο δάσκαλος, ως άνθρωπος του καθήκοντος, υποχρεώνεται να φιλοξενήσει για λίγες μέρες έναν ντόπιο κατηγορούμενο για φόνο και στη συνέχεια να τον οδηγήσει ως την πιο κοντινή πόλη για να δικαστεί. Οι δυο άνδρες, εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους, διασχίζουν για μέρες τις απέραντες κοιλάδες της ενδοχώρας. Καταδιώκονται πότε από τους διψασμένους για εκδίκηση συγγενείς του νεκρού, πότε από τους εξεγερμένους ντόπιους και πότε από τον γαλλικό αποικιοκρατικό στρατό. Βιώνουν τη μισαλλοδοξία, την παράλογη βία και τα προσωπικά τους ηθικά διλήμματα, ανακαλύπτοντας σταδιακά ο ένας την ταυτότητα του άλλου, καθώς και τον ίδιο τους τον εαυτό.

Λιτή και ουσιαστική κινηματογραφική μεταφορά του διηγήματος «Η Φιλοξενία» από την τελευταία συλλογή «Η Εξορία και το Βασίλειο» (1957) του νομπελίστα συγγραφέα και φιλοσόφου Αλμπέρ Καμί (Albert Camus), που είχε γεννηθεί και μεγαλώσει στη γαλλική τότε Αλγερία από πατέρα Γάλλο και Ισπανίδα.

 

Η ταινία σέβεται την ιστορία, έχει ρυθμό, ξέρει να εκπλήσσει, μπορεί να συγκινεί. Η ταιριαστή μουσική υπόκρουση υπογράφεται από τους Νικ Κέιβ και Γουόρεν Έλις, ενώ σε δύο κομμάτια συνεργάζεται και ο «δικός μας» Ψαραντώνης).

-Από Δευτέρα 27 ως Τετάρτη 29.7.2015-

ΟΜΟΡΦΗ ΝΙΟΤΗ (Hermosa Juventud)

Ισπανία, Γαλλία (2014) Σκηνοθεσία Χάιμε Ροζάλες Σενάριο: Ενρίκ Ρούφας, Χάιμε Ροζάλες Πρωταγωνιστούν: Ίνγκριντ Γκαρσία Τζόνσον, Κάρλος Ροντρίγκες, Ίνμα Νιέτο (102΄) Ειδική Μνεία Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών.

Δυο εικοσάχρονοι νέοι, που δύσκολα τα βγάζουν πέρα στη σύγχρονη Μαδρίτη, θα δουν τη ζωή τους να παίρνει απροσδόκητη τροπή, όταν η κοπέλα μένει έγκυος.

Η ιστορία της ταινίας δεν θέλει να είναι τίποτα άλλο από ένα κοντινό πλάνο διαρκείας σε δυο νέους, που εκ πρώτης όψεως μοιάζουν χαμένοι στη σύγχρονη πραγματικότητα της ισπανικής πρωτεύουσας. Η πραγματικότητα που βιώνουν μοιάζει εικονική, σαν τα βιντεοπαιχνίδια που παίζει το αγόρι στο κινητό του, με ολοένα και πιο δύσκολες πίστες, χωρίς restart, bonus ή έξτρα ζωές.

Από την απόφαση να γυρίσουν ένα ερασιτεχνικό πορνό για λίγα χρήματα, μέχρι την – πολύ πιο σοκαριστική – να φέρουν ένα παιδί σε έναν κόσμο δίχως ελπίδα, οι δυο νέοι τρέχουν πίσω από τις εξελίξεις ασθμαίνοντας για να προλάβουν αυτό που ονομάζουμε ζωή. Ο Ροζάλες φτιάχνει μια ταινία για την γενιά του internet, των smart phones, της εικονικής πραγματικότητας, της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, της ανασφάλειας, της ανεργίας, της μετανάστευσης, μα δεν είναι δύσκολο να αντιληφθείς πως οι χαρακτήρες του θα μπορούσαν να υπάρχουν σε κάθε εποχή. Από τεχνικής πλευράς, χρησιμοποιεί δύο ενδιαφέρουσες καινοτομίες. Η πρώτη σχετίζεται με τη χρήση της κάμερας που χειρίζονται οι ίδιοι οι ηθοποιοί σε αρκετά σημεία (περίπου στο 20% της ταινίας τα πλάνα είναι αυτοσχέδια. Σε αυτά να σημειώσουμε και την εμφάνιση της οθόνης του υπολογιστή της πρωταγωνίστριας, όταν αυτή μιλάει μέσω skype, με τις να είναι screenshots από τον υπολογιστή της και βίντεο από τις web κάμερες των συνομιλητών). Η δεύτερη σχετίζεται με τον τρόπο που γίνεται η μετάβαση σε μεταγενέστερο χρονικό σημείο. Ο Ροζάλες, αντί να μεταπηδήσει απλά στο μέλλον, δείχνει μέσω φωτογραφιών από τα κινητά ή τους υπολογιστές των ηρώων στιγμιότυπα από τα διαστήματα που προσπερνάει.

Θέμα ενδιαφέρον, σκηνοθεσία ευρηματική, σενάριο κομψό, καταστάσεις αληθινές και ερμηνεία, ειδικά της νεαρής πρωταγωνίστριας, πολύ καλή. Η ταινία αξίζει της προσοχής σας.

-Από Πέμπτη 30.7 ως Κυριακή 2.8.2015-

ΕΞΩΤΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΑΡΙΓΚΟΛΝΤ 2 (The Second Best Exotic Marigold Hotel)

Μ. , ΗΠΑ (2015) Σκηνοθεσία: Τζον Μάντεν Σενάριο: Ολ Πάρκερ Πρωταγωνιστούν: Τζούντι Nτεντς, Ρίτσαρντ Γκιρ, Τομ Γουίλκινσον, Μπιλ Νάι, Μάγκι Σμιθ, Ντεβ Πατέλ (124΄)

Η παρέα των ηλικιωμένων βρετανών που μετακόμισε στην Τζαϊπούρ της Ινδίας για να απολαύσει τα ήρεμα χρόνια της συνταξιοδότησης στην πρώτη ταινία, συνεχίζει να μπλέκει σε περιπέτειες. Το «Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ» έχει γίνει πια το κανονικό τους . Ο ντόπιος νεαρός ξενοδόχος (Dev Patel) και η βρετανίδα συνεταίρος του (Maggie Smith) προσπαθούν να επεκτείνουν την επιχείρηση ανοίγοντας ένα δεύτερο «Μάριγκολτ» Και η άφιξη δυο νέων προσώπων θα δώσει ένα νέο ενδιαφέρον στη ζωή των ενοίκων.

Ευπρόσδεκτο sequel που κινείται στα χνάρια και το ύφος της πρώτης επιτυχίας (2012). Ο ίδιος σκηνοθέτης (John Manden), γνωστός και από τις ταινίες «Ερωτευμένος Σαίξπηρ» και «Το Μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι», o ίδιος σεναριογράφος (Ol Parker), το ίδιο έντονο άρωμα Μπόλιγουντ ιδίως στο φινάλε, η ίδια πολύχρωμη και εξωτική ατμόσφαιρα, το ίδιο κυνήγι του «ινδικού ονείρου» και το ίδιο καστ Βρετανών και Αμερικανών με την προσθήκη του πάντοτε γοητευτικού Ρίτσαρντ Γκιρ (Richard Gere).

Την παράσταση, ωστόσο, κλέβει με μια απολαυστική ερμηνεία το γυναικείο διδύμο Τζούντι Nτεντς (Judi Dench) και Μάγκι Σμιθ (Maggie Smith), με τους μεταξύ τους σπινθιροβόλους διαλόγους να στάζουν βρετανικό φλέγμα και σαρκαστικό χιούμορ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: «Δώσε μου λίγο χρόνο να σκεφτώ», λέει η πρώτη, για να πάρει απάντηση με την ερώτηση «Και πού ξέρεις πόσος χρόνος σου μένει;».

PagasitikosNews logo

ΠΡΟΣΦΑΤΑ TWEETS

  • Οικονομική ενίσχυση των πληγέντων παραγωγών του Δήμου Νοτίου Πηλίου - https://t.co/ZiXV7tpJB0… -

  • - https://t.co/5PY8XQt1hg -

  • Σύλληψη 26χρονου για #κλοπές και ληστείες  #κλοπές - https://t.co/xxAeKqUf8N -

"Αλιεύοντας" την είδηση